تلفن:  02166304665  | 02166304667 | 02166304668  |  09129638918  تهران، بازار آهن شادآباد، بهاران یک، بلوک 34، پلاک 54

با توجه به نوسانات قیمت ، لطفا قبل از خرید تماس حاصل فرمایید.

لوله پلی اتیلن فاضلابی

لوله پلی اتیلن به دلیل گاز اتیلن مورد استفاده در آن و جنس ترموپلاستیکی که دارد، برای پروژه‌های زهکشی، آبیاری، مخابراتی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. لوله پلی اتیلن فاضلابی با توجه به نیاز صنایع و پروژه‌های عمرانی در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می‌شوند.

پلی کاران از سال 1381، فعالیت حرفه ای خود را در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن شروع کرده است. ساخت انواع قطعات تزریقی، اتصالات دست ساز، ساخت لوله آبیاری و به ویژه ارائه خدمات لوله کشی و کشاورزی از جمله فعالیت های این شرکت در ابتدای فعالیت حرفه ای بوده است.

قیمت ها آپدیت و به تومان میباشد

سایز (میلی متر) 4 بار 6 بار 10 بار 16 بار
20 5/620
25 7/160 8/200
32 9/320 13/400
40 14/200 20/650
50 21/750 32/000
63 27/850 34/600 50/400
75 39/750 49/000 70/600
90 56/650 70/080 101/800
110 85/000 104/200 150/750
125 72/500 109/000 132/500 195/850
140 90/250 135/850 166/080 243/850
160 116/200 146/000 217/000 320/200
180 147/400 182/000 274/080 404/200
200 184/350 225/150 338/400 499/200

لوله پلی اتیلن فاضلابی یکی از انواع لوله‌های پلی اتیلن است که امروزه دارای کاربردهای زیادی بوده و می‌توان از آن در فاضلاب‌های خانگی و صنعتی استفاده کرد. این لوله‌ها در واقع نوعی لوله دوجداره هستند که برای طراحی و ساخت قسمت‌های داخلی آنها از پلاستیک استفاده شده است. یکی از ویژگی‌های مهم این محصولات این است که دیواره داخلی آنها به شکلی کاملا صاف طراحی و تولید شده و همین عامل نیز باعث می‌شود تا سیالات به‌راحتی از داخل آن عبور کنند.

این لوله‌های پلی اتیلن دارای ویژگی‌های کاربردی دیگری نیز هستند که از جمله آنها می‌توان به وزن مناسب، استحکام و مقاومت بالا و البته قیمت مناسب اشاره کرد. برای تولید و ساخت این لوله‌های پلی اتیلن از تکنولوژی‌ها و فناوری‌های خاصی استفاده می‌شود که باعث بهبود کیفیت و طول عمر آنها می‌شود. در ادامه قصد داریم کمی بیشتر درباره لوله‌های پلی اتیلن فاضلابی صحبت کرده و اطلاعات مفید و کاربردی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. پس اگر شما هم علاقه‌مند به داشتن اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید مطالعه ادامه این مطلب برای شما مفید خواهد بود.

لوله پلی اتیلن فاضلابی چیست؟

امروزه در سیستم‌های فاضلابی حتما باید از لوله‌های مخصوص استفاده شود که دارای کیفیت و طول عمر بالایی هستند. این لوله‌ها معمولا دارای ویژگی‌های مختلفی هستند که باعث می‌شود تا عملکرد مدنظر را در صنعت فاضلاب ارائه دهند. یکی از انواع لوله‌هایی که امروزه در این زمینه استفاده می‌شود لوله پلی اتیلن فاضلابی است. این لوله‌ها با استفاده از فناوری‌های روز دنیا تولید می‌شوند و استحکام بسیار بالایی که دارند باعث می‌شود تا گزینه بسیار جذابی برای استفاده در سیستم‌های فاضلابی باشند.

برای تولید و ساخت این لوله‌های پلی اتیلن از یک نوع متریال پلاستیکی که ترکیبی از چندین پلیمر است استفاده می‌شود. استفاده از ترکیب چندین پلیمر باعث افزایش استحکام و مقاومت و درعین‌حال کاهش وزن این محصولات می‌شود. یکی از نکات مهم در خصوص این لوله‌های پلیمری این است که خود این محصولات نیز دارای انواع مختلفی هستند. به همین علت در زمان خرید آنها باید دقت و توجه کافی را داشت تا بهترین و مناسب‌ترین محصول را بر اساس نیازها خریداری کنید.

برای معرفی لوله پلی اتیلن فاضلابی از دو مشخصه SDR و PN استفاده می‌شود که بیانگر قطر بیرونی لوله و فشار مجاز قابل تحمل هستند. شناخت این دو مفهوم در خرید این نوع لوله‌ها کمک زیادی به شما خواهد کرد. به هر حال انتخاب لوله پلی اتیلن مناسب در پروژه‌های مختلف اهمیت زیادی دارد.

در ادامه بیشتر درباره هریک از انواع مختلف این لوله‌‌های پلی اتیلن صحبت خواهیم کرد.

 

لوله پلی اتیلن فاضلابی

انواع لوله اتیلن فاضلابی براساس کاربرد

یکی از مواردی که در خرید لوله پلی اتیلن باید بدانید، آشنایی با انواع این لوله‌هاست. لوله پلی اتیلن فاضلابی دارای انواع مختلفی است که براساس کاربرد دسته‌بندی می‌شوند. در ادامه به بررسی انواع این لوله‌ها خواهیم پرداخت.

1. لوله‌های فاضلابی LDPE یا تحت فشار

اگر مسیر فاضلاب در مکان پرفشار 3 مگاپاسکال باشد، معمولا از این لوله‌ها استفاده می‌کنند. لوله‌های سه لایه پلی اتیلن تحت فشار، بهترین گزینه برای چنین مسیرهایی محسوب می‌شوند. لوله‌های LDPE معمولا دارای استحکام تنشی و کششی مناسبی هستند. از دیگر ویژگی‌های لوله‌های پلی اتیلن فاضلابی تحت فشار، می‌توان به پایداری مکانیکی، قابلیت ارتجاعی و … اشاره کرد.

2. لوله کاروگیت

نوع دیگری از لوله های پلی اتیلن فاضلابی هستند که به صورت دولایه تولید می‌شوند. لایه بیرونی استحکام بسیار بالایی دارد و لایه درونی هم روند عبور سیالات را تسهیل می‌کند. جنس لوله کاروگیت از نوع پلی اتیلن PE-63 یا PE-80 است. به طور کلی کیفیت بالای این نوع لوله، باعث می‌شود تا در برابر انواع مواد شیمیایی، مقاومت بسیار خوبی داشته باشد.

3. لوله (HDPE) یا فاضلابی بادوام

این نوع لوله‌ها در برابر حرارت بالا، مقاومت بسیار مناسبی دارند. ازجمله ویژگی‌های لوله‌های HDPE می‌توان به تحمل دمای منفی 50 درجه سانتی‌گراد اشاره کرد. اتصالات این نوع لوله‌ها چین‌دار هستند. به همین دلیل ظاهری متفاوت با انواع دیگر لوله‌های پلی اتیلن فاضلابی دارند.

نکته: هر کدام از لوله‌های پلی اتیلن که معرفی شدند، دارای قیمت متفاوتی هستند. قیمت لوله پلی اتیلن فاضلابی با توجه به ویژگی‌ها و کاربردهای آنها تعیین می‌شود. برای مثال قیمت لوله پلی اتیلن فاضلابی کاروگیت با تحت فشار متفاوت است.

لوله پلی اتیلن فاضلابی از جهات مختلف به انواع متفاوتی تقسیم‌بندی می‌شود که هریک از آنها دارای کاربردهای مخصوص به خود هستند. اولین نوع از دسته‌بندی این محصولات از نظر تک‌جداره یا دوجداره بودن محصولاتی است که شما خریداری می‌کنید. لوله‌های پلی اتیلن فاضلابی تک‌جداره معمولا از یک‌لایه بیرونی تشکیل شده‌اند و به همین علت نیز دارای مقاومت کمتری در برابر لوله‌های دوجداره هستند؛ ولی در عوض وزن آنها کمتر بوده و به همین علت نیز جابه‌جایی و حمل‌ونقل آنها ساده‌تر خواهد بود.

لوله‌های فاضلابی شهری و صنعتی از دیگر دسته‌بندی‌های موجود برای این محصولات به شمار می‌آیند. معمولا لوله‌های پلی اتیلن فاضلابی صنعتی دارای قطر بیشتری بوده و البته مقاومت آنها نیز در برابر مواد شیمیایی بیشتر است. قطر و ابعاد بزرگ‌تر این محصولات به‌راحتی باعث می‌شود تا شما بتوانید از آنها در سیستم‌های فاضلاب صنعتی و برای انتقال حجم عظیمی از فاضلاب استفاده کنید.

زمانی که قصد خرید انواع لوله‌های پلی اتیلن فاضلابی را دارید حتما باید مشخص کنید که کدام نوع و با چه اندازه‌ای می‌تواند نیازهای شما را به‌خوبی برطرف کند.

معرفی مهم‌ترین کاربردهای لوله پلی اتیلن فاضلابی

استفاده از لوله‌های پلی اتیلن فاضلابی در صنایع مختلف گسترده‌تر شده است. دلیل این امر کیفیت بالای این لوله‌ها و ویژگی‌های کاربردی آنهاست. این لوله‌ها کاربردهای بسیار زیادی در صنایع مختلف دارند که ازجمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده برای هدایت جریان روان آب سطحی
  • انتقال فاضلاب روستایی و شهری به تصفیه‌خانه‌ها
  • انتقال فاضلاب‌های شهری، خانگی، صنعتی و …
  • قابل استفاده برای هدایت فاضلاب‌های تجاری
  • قابلیت استفاده برای زهکشی آب‌های سطحی

 

لوله پلی اتیلن فاضلابی

مشخصات فنی و سایزبندی لوله پلی اتیلن فاضلابی

آشنایی با مشخصات فنی و سایزبندی این نوع لوله‌ها اهمیت زیادی دارد. در واقع شما باید قبل از انتخاب و خرید لوله پلی اتیلن، ابتدا مشخصات آن را بشناسید. یکی از شاخصه‌های مهم و تأثیرگذار در قیمت لوله‌های پلی اتیلن، همین مشخصات فنی و سایزبندی آنهاست. مشخصات فنی لوله‌ها، شامل ضخامت، سایز و متریک می‌شود. این مشخصات به طور کلی در زیر خلاصه می‌شوند:

  • ضخامت 2 : اندازه 50 میلیمتری
  • ضخامت 2.9: اندازه 63 میلیمتری
  • ضخامت 2.9: اندازه 75 میلیمتری
  • ضخامت 3.5: اندازه 90 میلیمتری
  • ضخامت 4.2: اندازه 100 میلیمتری
  • ضخامت 4.8: اندازه 125 میلیمتری
  • ضخامت 6.2: اندازه 160 میلیمتری

هرکدام از این لوله های پلی اتیلن فاضلابی که دارای ضخامت و اندازه متفاوتی هستند در پروژه‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما باید برای پروژه موردنظر خود و خرید لوله پلی اتیلن فاضلابی، ابعاد و ضخامت لوله پلی اتیلن فاضلابی را بشناسید.

یکی از جذابیت‌های طراحی و ساخت لوله پلی اتیلن فاضلابی این است که این محصولات به شکلی طراحی شده‌اند که نویز را به میزان زیادی در طول سیستم‌های فاضلابی کاهش می‌دهند. عملکرد زهکشی مناسب این لوله‌های پلی اتیلن باعث کاهش نویز و در نتیجه طول عمر هرچه بیشتر سیستم‌های فاضلابی خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های مهم این محصولات می‌توان به این موضوع اشاره کرد که آنها در برابر دماهای بالا نیز بسیار مقاوم بوده و می‌توانند تا 100 درجه سانتی‌گراد را نیز تحمل کنند.

از طرف دیگر استفاده از این محصولات در محیط‌هایی که دمای هوا به زیر صفر درجه سانتی‌گراد می‌رسد نیز می‌تواند گزینه خوبی باشد؛ چراکه این محصولات در برابر یخ‌زدگی نیز کاملا مقاوم هستند. در زمان تولید و ساخت لوله‌های پلی اتیلن فاضلابی آزمایش‌ها و تست‌های زیادی روی این محصولات صورت می‌گیرد که کیفیت ساخت آنها را بادقت بالایی بررسی کرده و باعث تولید محصولاتی استاندارد می‌شود.

سطح خارجی این محصولات در آزمایش‌های مختلف تست می‌شود تا تولیدکنندگان مطمئن شوند که این لوله‌های پلی اتیلن کاملا در برابر ضربه و البته فشار بیرونی مقاوم بوده و در طول زمان آسیبی به آنها وارد نمی‌شود.

ویژگی‌های ساختاری لوله پلی اتیلن فاضلابی

برای تولید و ساخت لوله پلی اتیلن فاضلابی از نوع جدیدی از پلیمرها و ترکیبی از آنها استفاده می‌شود که به میزان زیادی روی کیفیت ساخت و طول عمر این محصولات اثرگذار است. یکی از ویژگی‌های مهم ساختاری این لوله‌های پلیمری این است که سطح داخلی آنها به‌صورت کاملا صاف ساخته شده و به همین علت نیز سیالات فاضلابی به‌راحتی از داخل این لوله‌ها عبور کرده و مشکلی را از نظر مسدود شدن لوله به وجود نمی‌آورند. از طرف دیگر باید به استحکام بسیار بالای این لوله‌ها نیز اشاره کنیم.

باتوجه‌به پلیمر خاصی که در ساخت این محصولات استفاده می‌شود آنها دارای استحکام بسیار بالایی هستند و در اثر فشار و ضربه نیز آسیب چندانی به آنها وارد نمی‌شود. این ویژگی ساختاری بسیار مهم این امکان را فراهم می‌کند تا انواع مختلف لوله‌های پلی اتیلن فاضلابی را در سیستم‌های فاضلاب شهری و صنعتی استفاده کنید. لوله‌های پلی اتیلن فاضلابی به شکلی طراحی شده‌اند که وزن کمی داشته باشند. به علت وزن پایین این محصولات نصب کردن و استفاده از آنها بسیار ساده‌تر خواهد شد.

همان‌طور که اشاره کردیم از انواع پلیمرهای پلاستیکی برای تولید و ساخت این لوله‌های فاضلابی استفاده می‌شود. این پلیمرها مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی موجود در فاضلاب‌های شهری و صنعتی هستند. همین عامل نیز باعث می‌شود تا آنها در برابر خوردگی نیز بسیار مقاوم بوده و عملکرد خوبی را در شرایط مختلف از خود نشان دهند.

 

لوله پلی اتیلن فاضلابی

مزایای لوله پلی اتیلن فاضلابی 

از جمله مهم‌ترین مزایای لوله پلی اتیلن فاضلابی می‌توان به این موضوع اشاره کرد که این محصولات دارای طول عمر بالایی هستند و باتوجه‌ به قیمت مناسبی که دارند از نظر اقتصادی می‌توانند یکی از به‌صرفه‌ترین گزینه‌ها برای خرید و استفاده شما باشند. از طرف دیگر وزن پایین این محصولات جابه‌جایی و حمل‌ونقل آنها را نیز ساده‌تر می‌کند. یکی از مزایای کلیدی این محصولات این است که نصب کردن آنها بسیار ساده و راحت است و نیازمند صرف انرژی و زمان زیادی نخواهد بود.

این محصولات دارای اتصالات مختلفی هستند که استفاده از این اتصالات می‌تواند به طور مستقیم روی روند نصب و همین‌طور عملکرد آنها اثرگذار باشد. دیواره بیرونی این لوله‌های فاضلابی به‌صورت موجدار طراحی و ساخته شده که باعث می‌شود تا آنها استحکام بالایی در برابر شرایط مختلف داشته باشند.

این مسئله به طور مستقیم روی طول عمر لوله‌های پلی اتیلن فاضلابی نیز اثرگذار است. در ادامه برخی از مهم‌ترین مزایای این نوع لوله‌ها را معرفی خواهیم کرد.

1. مقاومت بالا در مقابل جریان هوا

برخی از لوله‌ها در برابر جریان اشعه ماوراء بنفش و هوا مقاومت بسیار پایینی دارند. این مشکل اغلب در لوله‌های پولیکا مشاهده می‌شود. در لوله پلی اتیلن فاضلابی خبری از مشکل مقاومت در برابر جریان هوا وجود ندارد. این نوع لوله‌ها در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید و جریان هوا مقاومت بسیار بالایی دارند. به همین دلیل برای تأسیسات روزمینی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

2. ظرفیت بالای جریان

یکی از مشکلاتی که برخی لوله‌ها دارند، اصطکاک آنها با سیالات است که باعث می‌شود رسوب درون لوله شکل بگیرد. لوله پلی اتیلن فاضلابی ظرفیت جریان بالایی دارد که باعث می‌شود تا سیالات در عبور از آن دچار اصطکاک نشوند. به این ترتیب لوله‌های پلی اتیلن به مرور زمان دچار رسوب و گرفتگی نخواهند شد.  

3. انعطاف‌پذیری بالا

در واقع انعطاف‌پذیری یک ویژگی منحصربفرد برای این لوله‌ها محسوب می‌شود. انعطاف‌پذیری به لوله‌های پلی اتیلن فاضلابی کمک می‌کند تا در برابر تنش‌های زمین، دریا، ارتعاشات مختلف و … مقاومت بالایی داشته باشند. به این ترتیب خیلی ساده دچار آسیب نخواهند شد.

4. نصب ساده و راحت

ازجمله مزایایی که این نوع لوله‌ها دارند، این است که به سهولت نصب می‌شوند. نصب ساده مزایای دیگری، ازجمله هزینه پایین را نیز به همراه خواهد داشت. به همین دلیل استفاده از این لوله‌ها صرفه اقتصادی هم دارد. لوله‌های پلی اتیلن فاضلابی به دلیل وزن سبک خود به راحتی نصب می‌شوند. به این ترتیب استفاده از آنها برای مسافت‌های طولانی انواع پروژه‌های زهکشی، آبیاری، فاضلابی و تأسیسات با مشکل خاصی مواجه نخواهد شد.

5. استحکام بالا

به هر حال در لوله‌های فاضلابی، ممکن است سیالات شیمیایی مضر هم جریان داشته باشند. به همین دلیل لوله پلی اتیلن جوشی فاضلابی، باید استحکام کافی را داشته باشد. این لوله‌ها به دلیل استحکام بالا، برای انتقال مواد شیمیایی، زهکشی و … استفاده می‌شوند.  

6. ماندگاری و دوام بالا

بسیاری از لوله‌ها عمر مفید بسیار پایینی دارند. با توجه به سختی تعویض لوله‌ها و دردسرهای زیاد آن، بهتر است از لوله‌هایی با ماندگاری و طول عمر بالا استفاده شود. طول عمر لوله پلی اتیلن فاضلابی، بین 50 تا 100 سال است. به این ترتیب نیازی به تعویض لوله‌ها در این مدت وجود ندارد. با وجود عبور جریان سیالات شیمیایی و صنعتی مختلف، این لوله‌ها نیاز خاصی به ترمیم و تعویض نخواهند داشت.

7. طول زیاد

بسیاری از لوله‌ها طول کوچکی دارند. این موضوع باعث می‌شود تا نصب آنها سخت‌تر باشد؛ چرا که نیاز به اتصال بیشتر خواهد شد. همچنین باعث می‌شود تا هزینه نصب هم افزایش پیدا کند. از طرف دیگر اتصالات زیاد، باعث افزایش احتمال نشتی می‌شود. در لوله‌های پلی اتیلن فاضلابی، احتمال نشتی جریان سیالات هم کمتر خواهد شد.

8. قابل استفاده برای تأسیسات روزمینی

با توجه به قابلیت‌های این نوع لوله‌ها و مقاومت بالایی که آنها دارند، می‌توان برای تأسیسات روزمینی استفاده کرد. استفاده از این لوله‌ها به ترانشه هم نیاز ندارد. به همین دلیل در نصب تأسیسات روزمینی، هزینه‌ها را تا حد زیادی کاهش می‌دهند.

 

لوله پلی اتیلن فاضلابی

نکاتی مهم برای نصب لوله پلی اتیلن فاضلابی

در زمان نصب لوله پلی اتیلن فاضلابی باید به چند نکته کلیدی و بسیار مهم دقت داشته باشید. اولین نکته این است که لوله‌ها حتما باید روی یک محیط یکنواخت که ترجیحا با خاک پر شده است قرار گیرند و حتما باید تا حداقل 10 سانتی‌متر از بستر آنها را نیز سنگ‌ریزه یا سنگ‌های خرد شده تشکیل دهند. البته در شرایطی شما می‌توانید از مخلوط شن و ماسه نیز برای این کار استفاده کنید که در این صورت عمق شن و ماسه شما حداقل باید 20 سانتی‌متر باشد.

در زمان نصب این لوله‌ها حتما باید به تراز بودن آنها دقت و توجه کافی داشته باشید. فراموش نکنید که لوله‌های پلی اتیلن فاضلابی معمولا دارای انعطاف‌پذیری بالایی هستند و همین عامل نیز باعث می‌شود تا روند نصب آنها ساده‌تر شود. بااین‌حال بهتر است که در زمان نصب استانداردها را رعایت کنید تا مشکلی برای لوله‌های شما به وجود نیاید. در زمان نصب این محصولات حتما سعی کنید از مواد پرکننده اطراف لوله که به‌صورت استاندارد تولید شده‌اند نیز استفاده کنید.

برای خرید و استفاده از چنین موادی بهتر است که حتما با افراد متخصص و کارشناس در این حوزه مشورت کنید.

نگهداری و جابه‌جایی لوله پلی اتیلن فاضلابی

در زمان جابه‌جایی و البته نگهداری از لوله پلی اتیلن فاضلابی باید دقت داشته باشید که این لوله‌ها خراشیده نشوند. خراشیدگی تا 10 درصد دیواره این لوله‌ها معمولا نمی‌تواند تاثیر چندانی روی عملکرد و طول عمر آنها داشته باشد؛ ولی زمانی که این درصد خراشیدگی به علت نگهداری نادرست افزایش پیدا می‌کند معمولا هم عملکرد این محصولات را تحت تاثیر قرار می‌دهد و هم به میزان زیادی روی کاهش طول عمر آنها اثرگذار است.

یک نکته بسیار مهم دیگر که باید در خصوص نگهداری از این محصولات بدانید این است که آنها دارای یک روکش به رنگ مشکی یا آبی هستند که از این محصولات در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید جلوگیری می‌کند. معمولا حداکثر زمانی که پیشنهاد می‌شود این محصولات را ذخیره و نگهداری کنید 12 ماه است؛ ولی گاهی اوقات شما می‌توانید برای مدت‌زمانی طولانی‌تر نیز از آنها نگهداری کنید بدون این‌که مشکلی برای لوله‌های پلی اتیلن فاضلابی شما به وجود بیاید.

دقت داشته باشید که اگر قصد دارید آنها را برای طولانی‌ مدت نگهداری کنید حتما باید آنها را با تجهیزات مخصوص بپوشانید تا آسیبی به این محصولات وارد نشود.

 

لوله پلی اتیلن فاضلابی

قیمت لوله پلی اتیلن فاضلابی

در این مطلب به بررسی لوله پلی اتیلن فاضلابی پرداختیم. این نوع لوله‌ها به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارند در پروژه‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. ازجمله ویژگی‌های لوله‌های پلی اتیلن فاضلابی، می‌توان به انعطاف‌پذیری و مقاومت بالا اشاره کرد. همچنین جداری داخلی بسیار مناسبی دارند که هیچگونه رسوبی را جمع نمی‌کند. از این لوله‌ها برای هدایت فاضلاب‌های خانگی، شهری، روستایی، صنعتی و تجاری استفاده می‌شود. همچنین برای زهکشی آب‌های سطحی هم از این نوع لوله‌ها استفاده می‌کنند.

زمانی که قصد خرید انواع لوله‌های پلی اتیلن فاضلابی را دارید احتمالا نگرانی‌هایی در خصوص قیمت این محصولات نیز ممکن است برای شما به وجود بیاید. عوامل مختلفی وجود دارند که می‌توانند به طور مستقیم یا غیرمستقیم روی قیمت لوله پلی اتیلن فاضلابی اثرگذار باشند. یکی از مهم‌ترین این عوامل برند سازنده محصولاتی است که شما خریداری می‌کنید. هرچه برند سازنده این لوله‌ها معتبرتر و مشهورتر باشد کیفیت بالاتر و طبیعتا قیمت بالاتری را نیز در محصولات خود به شما ارائه می‌دهد.

از طرف دیگر نوع لوله‌های پلی اتیلن که شما خریداری می‌کنید نیز به طور مستقیم روی قیمت آنها اثرگذار خواهد بود. در بخش‌های قبلی به این موضوع اشاره کردیم که لوله‌های پلی اتیلن فاضلابی دارای انواع مختلفی هستند که هریک دارای کاربردهای مخصوص به خود بوده و در نتیجه قیمت مخصوصی نیز دارند. اندازه و ابعاد لوله‌ها نیز عامل مهم دیگری است که روی قیمت آنها اثر می‌گذارد. نباید فراموش کنید که هرچه کیفیت ساخت لوله‌ها بالاتر باشد و استانداردهای بیشتری در ساخت آنها رعایت شده باشد قیمت آنها نیز بیشتر می‌شود.

پلی کاران

دسته بندی محصولات لوله پلی اتیلن

منوی دسته های خود را در Header builder -> Mobile -> Mobile menu menu -> Show/Hide -> Choose menu تنظیم کنید.
سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مشاوره و دریافت پیش فاکتور
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید