تلفن:  02166304665  | 02166304667 | 02166304668  |  09129638918  تهران، بازار آهن شادآباد، بهاران یک، بلوک 34، پلاک 54

با توجه به نوسانات قیمت ، لطفا قبل از خرید تماس حاصل فرمایید.

خرید ضایعات لوله پلی اتیلن

خرید ضایعات لوله پلی اتیلن یکی از خدماتی است که در جریان آن پلی اتیلن های غیر قابل استفاده بر اثر تخریب و یا فرسودگی، متناسب با قیمت روز از فروشندگان خریداری می شود و پس از فرآیند بازیافت، دوباره به چرخه تولید باز می گردند. پلی اتیلن ماده ای است که مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل جوی دارد ولی پس از استفاده های چندین ساله، امکان از دست دادن مقاومت در برابر نور خورشید برای آن وجود دارد. همچنین به دلیل وارد آمدن فشار های ناگهانی و اتصالات نادرست ممکن است تخریب هایی برای این لوله ها ایجاد شود. یکی دیگر از خدمات ما جمع آوری یا خرید ضایعات لوله پلی اتیلن غیر قابل مصرف است.

ضایعات لوله پلی اتیلن چیست؟

ضایعات لوله پلی اتیلن معمولا شامل دسته های مختلفی است که در هر مرحله از تولید و یا پس از استفاده قابلیت بازگشت مجدد به عرصه کارایی را دارند. لوله های پلی اتیلنی از جمله پر کاربرد ترین تجهیزات آبیاری و یا انتقال مایعات هستند که در هر صنعتی متناسب با ماهیت فعالیتی آن مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از ضایعات لوله های پلی اتیلنی ممکن است در حین فرآیند تولید ایجاد شوند.

به طور کلی می توان گفت ضایعات لوله های پلی اتیلنی در دو گرید یک و دو قرار می گیرند. در زیر می توانید دسته بندی ضایعات لوله پلی اتیلن را مشاهده فرمایید:

  • ضایعات لوله پلی اتیلن فرسوده: این دسته از ضایعات مربوطه به لوله هایی هستند که مورد استفاده قرار گرفته اند و به دلایل مختلف دچار شکستگی و یا پوسیدگی شده اند. این لوله ها در گرید یک قرار دارند.
  • ضایعات لوله پلی اتیلن مازاد: در این دسته لوله های پلی اتیلنی قرار دارند که در جریان تولید لوله ها در کارخانه، از اضافات لوله بریده شده و یا درون دستگاه باقی مانده اند. به این دسته از ضایعات، پوشال نیز گفته می شود. گرید این لوله ها یک است.
  • ضایعات لوله پلی اتیلن فاقد کیفیت: لوله های پلی اتیلن فاقد کیفیت نیز همان لوله هایی هستند که در قسمت کنترل کیفی فاقد استاندارد لازم بوده اند و بلا استفاده اند. درجه این لوله ها دو است.

میزان ارزش گذاری بر روی ضایعات پلی اتیلنی

تمامی ضایعات لوله پلی اتیلنی پس از بررسی از نظر جنس، نوع، قطر و ضخامت از سوی کارشناسان قیمت گذاری می شوند. فاکتورهای ذکر شده مهمترین عواملی هستند که می توانند قیمت ضایعات لوله پلی اتیلن را دستخوش تغییر قرار دهند. برای مثال لوله هایی که دارای ضخامت بیشتری هستند طبیعتا وزن بالاتری نیز دارند و به همین دلیل ارزش مالی بیشتری نیز خواهند داشت. همچنین برخی از لوله های دوجداره و یا فنری نیز ارزش بیشتری نسبت به لوله های تک جداره دارند.

خرید ضایعات لوله های پلی اتیلنی بر اساس وزن انجام می شود. کارشناسان با بررسی میزان وزن و کیفیت لوله ها، اقدام به تخمین قیمت ضایعات لوله پلی اتیلنی می کنند و بر اساس آن فرآیند خرید این ضایعات انجام می شود.

پلی کاران خریدار انواع ضایعات پلی اتیلن شما با قیمت مناسب است، در صورت تمایل می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

انواع ضایعات پلی اتیلن

  • ضایعات پلی اتیلن به هر گونه محصول غیر قابل استفاده گفته می شود که قابلیت بازیافت و استفاده دارد.
  • می توان با توجه به نوع محصول ضایعات پلی اتیلن را به دسته های زیر تقسیم کنیم.
  • ضایعات پلی اتیلن از لوله های پلی اتیلن شامل لوله های پلی اتیلن گازی ، پلی اتیلن آبی و اتصالات
  • ضایعات پلی اتیلن مخازن پلی اتیلن شامل مخازن پلی اتیلن پوسیده و غیر قابل استفاده برای بازیافت
  • ضایعات پلی اتیلن لوله های کارنکرده که به دلیل انبار شدن زیاد دیگر استاندارد کافی را ندارند.
  • ضایعات پلی اتیلن سپتیک تانک به مخازن بزرگ گفته می شود که استفاده از آن در زیر زمین قابل استفاده نمی باشد.
  • ضایعات پلی اتیلن سبد های مختلف و قابل های پلاستیکی
  • ضایعات پلی اتیلن منهول و هندهول با چگالی های مختلف

خرید ضایعات لوله پلی اتیلن

نحوه بازیافت ضایعات لوله پلی اتیلن

برای بازیافت ضایعات لوله های پلی اتیلنی می بایست این ضایعات در ابتدا مورد بررسی و تفکیک درست قرار گیرند. پس از ورود ضایعات به بخش بازیافت، لوله ها از نظر کیفیتی و نوعشان وارد دسته های مختص به خود می شوند و متناسب با نیازهایی که برای شستشو و یا ورود به بخش ذوب دارند، اقدامات لازم برایشان در نظر گرفته می شود. این دسته بندی ها به دلیل نیاز هر نوع از لوله به یک دمای مشخص برای ذوب و فراوری است. از دیگر مراحل بازیافت ضایعات لوله پلی اتیلن موارد زیر است:

  • ضایعات لوله های پلی اتیلنی به روش های مکانیکی و یا شیمیایی انجام می شود.
  • همچنین روش فیزیکی برای بازیافت این لوله ها نیز رایج است.
  • پس از ورود ضایعات به بخش بازیافت لوله ها از نظر گرید و استاندارد های لازم از هم تفکیک می شوند.
  • پس از دسته بندی های مختلف، لوله های نو و پوشال ها وارد دستگاه ذوب می شوند و مجددا تبدیل به لوله های با کیفیت و دارای استاندارد خواهند شد.
  • ضایعاتی که دچار فرسودگی و خوردگی هستند و یا رسوب گرفته اند، وارد بخش شستشو و گند زدایی می شوند و مجددا مورد استفاده قرار می گیرند.

برای دیدن صفحه محصولات پلی اتیلن کلیک کنید.

شرایط خرید ضایعات لوله پلی اتیلن

ضایعات لوله پلی اتیلن انجام فرآیند های بازگشت این مواد به چرخه تولید است که دارای شرایط و قوانین مشخصی است. خرید ضایعات لوله پلی اتیلنی می بایست زیر نظر اتحادیه ها و بر اساس مطابقت با شرایط وضع شده لازم برای آن باشد. ما بهترین شرایط را برای شما کارفرمایان گرامی فراهم کرده ایم تا بتوانید ضایعات لوله های پلی اتیلنی خود را با بالاترین قیمت و در سریعترین زمان ممکن بفروشید. تیم خرید ضایعات و پشتیبانی پلی کاران آماده اطلاع رسانی و تخمین قیمت بر اساس نوع و میزان ضایعات لوله های پلی اتیلنی شما هستند.

  • نحوه بازیافت ضایعات لوله پلی اتیلن چگونه است؟
  • انواع ضایعات پلی اتیلن چیست؟
  • ضایعات لوله پلی اتیلن چیست؟


برای خرید محصولات پلی اتیلن و اطلاع از قیمت ها با پلیکاران تماس بگیرید.

منوی دسته های خود را در Header builder -> Mobile -> Mobile menu menu -> Show/Hide -> Choose menu تنظیم کنید.
سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مشاوره و دریافت پیش فاکتور
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید