تلفن:  02166304665  | 02166304667 | 02166304668  |  09129638918  تهران، بازار آهن شادآباد، بهاران یک، بلوک 34، پلاک 54

با توجه به نوسانات قیمت ، لطفا قبل از خرید تماس حاصل فرمایید.

کاربرد اتصالات پلی اتیلن الکتروفیوژن

کاربرد اتصالات پلی اتیلن الکتروفیوژن

کاربرد اتصالات پلی اتیلن الکتروفیوژن به گستردگی کاربرد لوله های پلی اتیلن می باشد. اتصالات پلی اتیلن در کلیه خطوط و کاربرد های پلی اتیلن کاربرد دارد.کاربرد اتصالات پلی اتیلن بیشتر به نوع خط و نوع پروژه بستگی دارد، برای مثال هیچ گاه برای خطوط لوله گاز نمیتوانیم از اتصالات فلنجی استفاده کنیم و از اتصالات الکتروفیوژن در خطوط انتقال آب کاربرد ندارد و استفاده آن فقط هدر دادن منابع مالی به حساب می آید.

اتصالات پلی اتیلن در خطوط انتقال لوله پلی اتیلن اجتناب ناپذیر است و در انتخاب مدل آن که بیشترین کارایی را برای خط داشته باشد باید نهایت دقت را به خرج داد. اتصالات پلی اتیلن در خطوط پلی اتیلن از حساسیت زیادی برخوردار هستند چرا که بیشترین خطاها و اشکالات در بخش هایی اتفاق میافتد که اتصالات وجود دارد. اتصالات اگر به درستی انتخاب نشوند و یا اتصالات بی کیفیت برای پروژه تهیه شود و یا جوش های بین اتصالات و لوله ، طبق استاندارد و دستورالعمل خوبی انجام نگیرد کل پروژه با شکستی فاجعه بار روبرو می شود و جهت ترمیم ایراد باید هزینه هنگفتی انجام شود. هر اتصال مناسب برای کاری می باشد.

در این نوشته به کاربرد اتصالات الکتروفیوژن می پردازیم:

اتصالات پلی اتیلن الکتروفیوژن

این اتصالات عمدتا جهت خطوط توزیع و انتقال گاز طبیعی استفاده می شود و بالاترین ضریب ایمنی را دارند و از طرفی هزینه بالاتری نسبت به دیگر انواع اتصالات دارند. در اتصالات الکتروفیوژن روش حرارت دهی در مقایسه با روش های جوش  butt fusion  است و از جریان برق برای تولید حرارت استفاده می شود. این روش به علت ایمنی بسیار بالا تنها نوع اتصال مورد تایید استاندارد IGS برای خطوط انتقال گاز است. با استفاده از این روش می توان اتصالات پلی اتیلنی مختلف ایجاد نمود، لذا محدودیت روش جوش لب به لب پلی اتیلن در مورد اتصال لوله با سایز های مشابه را ندارد.

کاربرد اتصالات پلی اتیلن الکتروفیوژن

برای دیدن صفحه محصولات پلی اتیلن کلیک کنید.

پلی کاران از سال 1381، فعالیت حرفه ای خود را در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن شروع کرده است. ساخت انواع قطعات تزریقی، اتصالات دست ساز، ساخت لوله آبیاری و به ویژه ارائه خدمات لوله کشی و کشاورزی از جمله فعالیت های این شرکت در ابتدای فعالیت حرفه ای بوده است. برای کسب اطلاعات و مشاوره رایگان کلیک کنید.

برای خرید محصولات پلی اتیلن و اطلاع از قیمت ها با پلیکاران تماس بگیرید.

منوی دسته های خود را در Header builder -> Mobile -> Mobile menu menu -> Show/Hide -> Choose menu تنظیم کنید.
سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مشاوره و دریافت پیش فاکتور
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید